LUCRĂRILE CONFERINȚEI INTERNAȚIONALE ASIGMA 2011 ‘INTERNATIONALIZING HIGHER EDUCATION: STRATEGIES, METHODS AND PRACTICES FOR QUALITY ASSURANCE’, 1 – 3 SEPTEMBER, 2011

Internationalising Romanian Higher Education – Preliminary Findings of the ASIGMA Project Regarding Master’s Level Programmes

Anca Greere, Iulia Bobăială

Turning Competitive Master’s Degree Programmes

Mihai Korka

Developing Romanian International Master’s Level Education: Reflections on Change Management

Gail Taillefer

Approaches to Measuring Internationalisation in Romanian Higher Education Institutions

Emöke-Szidónia Feder

The Quality of the Romanian International Master’s Programs. The Students’ Perspective

Liliana Donath

International Classrooms, Disciplinary Cultures and Communication Conventions: a Report on a Workshop for Content and Language Teachers

Anne Räsänen

Predarea metodologiei cercetãrii în știința politicã: câteva lecții desprinse din experiența unui Masterat francofon în co-tutelã

Sergiu Mișcoiu

Internationalising the Romanian Law School Curriculum

Ana Rodica Stãiculescu, Alina Stan

DEZBATERI ASUPRA PERSPECTIVELOR DE ANALIZĂ ÎN DOMENIUL CALITĂȚII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL SUPERIOR

Ensuring Quality Through Individual Study, Peer Collaboration and Teacher  Coordination

Georgiana Scumpa Iacob, Sebastian Flaviu Havași

Coerența politicilor educaționale. O perspectivã instituționalistã asupra paradoxurilor relației dintre autonomia universitarã și asigurarea calitãții în învățământul superior din România

Monica Pușcaș

 

Conținut integral - Revista QAR vol. III, nr. 2



ENQA


EQAR


INQAAHE


CEE


ENAEE


EQANIE