| 2013
|
Abordări analitice ale metodelor și instrumentelor de evaluare a calității în învățământul superior
1. Ranking the Romanian Departments of Sociology. Comparative results of different evaluation methodologies
Mihai Păunescu, Gabriel-Marian Hâncean
2. Subfinanțarea învățământului superior românesc. O abordare instituțională
Adrian Miroiu, Mircea Țeca
3. Governance of Higher Education: Funding Reforms in CEE countries. Perspectives, Challenges and Trends
Ioana Ciucanu
4. Evaluarea schimbărilor organizaţionale în domeniul finanţării învăţământului superior – cazul UEFISCDI
Alexandru Clain
5. Împărțirea resurselor comune: cooperare, parteneriate, competiție și comportament oportunist în accesarea finanțărilor POSDRU pentru școlile doctorale
Mihaela Coșescu
6. Asigurarea calităţii resurselor umane în învăţământul superior
Monica Pușcaș
Practici şi experienţe ale instituţiilor româneşti de învăţământ superior privind asigurarea calităţii la nivel intern
7. Demographic factors in assesing quality in higher education: gender differences regarding the satisfaction level of the perceived academic service quality
Diana Ivana, Diana Pitic, Mihaela Drăgan
8. Cercetare privind importanța acordată Proceselor de Asigurare Internă a Calității de către Conducerea Universităților – Studiu de caz
Delia Gologan
9. Quality means doing it right when no one is looking
Anca Prisăcariu
10.Calitatea managementului universitar și managementul calităţii în Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului Timişoara
Ioana Bălan, Camelia Tulcan
Dezvoltarea comunității
11.CEENQA workshop: „Benchmarking and Other Best Practicies in Quality Assurance: an international perspective”, Bucharest, 31 may 2013